poniedziałek, 7 marca 2011

Karnawałowo.



Na początku pragnę nadmienić, że nie zakończył się ten blog tylko miał dłuuuższy przestój ;) Na karnawale żeśmy się wybawili na zdjęciu można rozpoznać od lewej, Marek Barczyński, Mikołaj Lesław Ataniel, Jarek Respondek, Grzegorz Skowronek, Maciej Kuroń.



Można by rzecz, że niektórzy wczuli się w klimat. Grzegorz Skowronek



Niektórzy bez jedzenia się nie ruszą nawet trzymając aparatu przy oku ciasteczek nie odłożą. Klaudia Oboza nowa twarz na blogu...no w sumie to profil. Fot. Ja

4 komentarze:

  1. widziałem jak je szamała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednym poczęstowałem, bo wszystkich częstowałem, ale to moje herbatniki i moja dieta, i zdjęcie nie pokazuje obiektywnej prawdy! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Są trzy prawy: tylko prawda, święta prawda i gówno prawda ta zalicza się do drugiej kategorii :P

    OdpowiedzUsuń